§1 Określenie sprzedawcy

Właścicielem sklepu  jest firma Hunter Safes Sp. z o.o. Uzdowo 67 13-214 Uzdowo, spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 000018245, NIP: 571 15 12 197, REGON 510853937, kapitał zakładowy 50 000 zł.

Hunter Safes Sp. z o.o. reprezentują marki MANUFAKTURA SEJFY, Hunter Safes, PANTZERGLASS, CortenArt.

Jesteśmy manufakturą produkującą w szczególności szafy na broń oraz sejfy. W naszej ofercie znajdują się również wyroby z blachy corten oraz różne produkty z metalu. Główną ideą naszego przedsiębiorstwa jest realizacja indywidualnych i nietypowych zamówień. Jesteśmy w stanie zaprojektować i dopasować rozwiązania wychodzące naprzeciw zindywidualizowanym potrzebom i wymaganiom klienta. Nie zajmujemy się produkcja masową. Świadczymy także kompleksowe usługi związane z zakupem naszego wyrobu. Zapewniamy profesjonalne doradztwo, sprzedaż, transport, montaż oraz serwis.

Mając na uwadze zadowolenie klientów z wysokiej jakości produktów firma Hunter Safes Sp. z o.o. wdrożyła wewnętrzny System Kontroli Jakości bazując na wymaganiach systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008.

§2 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin uwzględnia regulacje dotyczące zawierania oraz wykonywania umowy sprzedaży zawartej na odległość oraz sposób i formę zapłaty, zasady wydania i dostarczenia zamówionego Towaru, odstąpienia od umowy sprzedaży, a także składania reklamacji oraz ochrony danych osobowych Kupującego.

HUNTER SAFES Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.

Zdjęcia, ogłoszenia i opisy produktów są materiałami poglądowymi, które mają na celu umożliwienie klientowi wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach produktu i nie stanowią oferty sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie klienta do zawarcia umowy. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma na podany adres e-mail wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Sklep zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi wraz z otrzymaniem ze sklepu wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wiadomość ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Klienta oferty. 

Firma Hunter Safes zastrzega sobie prawo do dokonywania w dowolnym momencie zmian na stronie www. dotyczących kolorystyki, specyfikacji technicznej, zamków i wyposażenia produktów.

Niektóre informacje oraz zdjęcia przedstawione na ww. stronie mogą być nieaktualne, ze względu na wprowadzenie różnego rodzaju zmian w produktach od chwili ich opublikowania. Część opisanych na stronie www.manufakturasejfy.pl opcji są dostępne jedynie za dodatkową opłatą.

§3 Słowniczek

PRODUKT STANDARDOWY W KLASIE S1 - Szafa w klasie S1 standardowo produkowana jest w kolorze RAL 7016 ( antracyt), zamek kluczowy klasy A, klamka jednoramienna RAL 9006 (srebrna).

PRODUKT STANDARDOWY W KLASIE S2 – Szafa w klasie S2 standardowo produkowana jest w kolorze RAL 7016, zamek kluczowy klasy A, klamka trójramienna RAL 9006 (srebrna).

MAGAZYN – w magazynie produkty dostępne są natychmiast. Zakładka „OD RĘKI” na stronie www.manufaktursejfy.pl.

MAGAZYNOWANIE - koszt przechowywania wyrobu w przypadku braku możliwości jego dostawy w ustalonym z klientem w zamówieniu terminie z winy odbiorcy liczona od dnia przygotowania do wysyłki i zawiadomienia o tym fakcie klienta.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu:
    • poprzez formularz zamówienia na stronie internetowej:
    • poprzez pocztę elektroniczną na adres: biuro@huntersafes.com;
    • pisemnie na adres: Uzdowo 64 13-214 Uzdowo.
  2. Kupujący zobowiązany jest do podania danych osobowych, numeru telefonu, adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
  3. W przypadku braku towaru w magazynie, klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia na produkt standardowy klasy S1 i S2 wynosi do 3 tygodni. W przypadku, gdy zamówienie wymaga dłuższego terminu realizacji klient jest o tym informowany drogą e-mail. Przewidujemy możliwość realizacji szybszej niż 3 tygodnie.
  4. Przy zamówieniach niestandardowych termin realizacji ustalany jest indywidualnie.
  5. Produkty wystawione na stronie internetowej za 0,00 zł  nie podlegają sprzedaży. W takim przypadku konieczny jest kontakt telefoniczny lub e-mail. 
  6. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja niniejszego regulaminu przez klienta poprzez zaznaczenie tego na formularzu zamówienia na stronie www.
  7. Klient składając zamówienie zawierające wszelkie szczegóły dotyczące zamawianego produktu składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży co jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
  8. Termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym zaliczka za zamówienie klienta zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym firmy Hunter Safes.
  9. Magazynowanie zamówienia to koszt 10 zł brutto za dzień.

 

CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.szafa-na-bron.pl są cenami brutto wyrażone w PLN.
  2. Cena nie zawiera kosztu transportu. Kosztami transportu obciążany jest zamawiający.
  3. Cena podana na stronie jest ceną za standardowy model szafy.
  4. Przedstawione na stronie www ceny nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. Hunter Safes Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów znajdujących się na stronie www.szafa-na-bron.pl , wprowadzania nowych produktów do oferty.
  5. HUNTER SAFES Sp. z o.o. wystawia faktury VAT. Aby ją otrzymać należy w momencie składania zamówienia podać numer NIP.
  6. Przy zakupie produktów niestandardowych, realizowanych na indywidualne zamówienie obowiązuje wpłata zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia. Taka zasada obowiązuje również przy zakupie produktów standardowych.
  7. Klient ma do wyboru formy płatności:
    • przelewem tradycyjnym ( przedpłata) na konto banku Pekao S.A. 88 1240 5338 1111 0000 5065 7922. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail.
    • dopłata przelewem po odliczeniu wpłaconej wcześniej zaliczki;
    • za pobraniem ( gotówką u kuriera);
    • gotówką przy odbiorze osobistym lub dopłata po odliczeniu wpłaconej wcześniej zaliczki.

 

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

  1. Dostawa zamówienia do klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są wskazane na stronie www.szafa-na-bron.pl w zakładce „Serwis i dostawa” oraz w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez klienta woli związania się umową sprzedaży.
  2. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta sposób i pod adres wskazany w zamówieniu.
  3. Klient ma możliwość odebrania zakupu osobiście w siedzibie firmy ( Uzdowo 64 13-214 Uzdowo) po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. Odbiór osobisty zamówienia przez klienta jest nieodpłatny.
  4. Towary przygotowane do wysyłki/odbioru są szczelnie zapakowane.
  5. W przypadku przesyłek do 30 kg dostawa odbywa za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej (Fedex, DHL, DPD, USP itp.). Gdy przesyłka przekracza 30 kg towary wysyłane są na palecie za pośrednictwem firmy JAS FBG i kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia towaru do mieszkania/domu.
  6. Termin otrzymania przesyłki uzależniony jest wybranego przez klienta sposobu dostawy towaru.

 

TRANSPORT, WNIESIENIE, MONTAŻ FIRMY HUNTER SAFES

  1. Firma Hunter Safes oferuje odpłatne usługi transportu, wniesienia i montażu swoich wyrobów.
  2. Stawka za transport na terenie kraju, realizowanego przez naszego pracownika, wynosi 2 zł netto za 1km. Opłata jest naliczana w obie strony.
  3. Stawka za usługę wniesienia i montażu wynosi:
    • pierwsza rozpoczęta godzina 250,00 zł
    • kolejna pełna godzina - 150,00 zł, 30 min - 75,00 zł, 15 min - 37,50 zł itd.
  4. Przed ustaleniem terminu wniesienia, montażu bądź serwisu potrzebujemy informacji takich jak:
    • ilość schodów, krawężników, progów do pokonania;
    • poziom, na którym ma być wniesiony/zamontowany sejf/szafa;
    • możliwość korzystania z windy;
    • szerokość klatki schodowej, korytarza;
    • zdjęcia i opis miejsca montażu sejfu/szafy ( materiał z jakiego zbudowane są ściany, podłoga).
    • preferowane miejsce zakotwiczenia: plecy, dno, boki szafy.
  5. Praca montażysty obejmuje jedynie wniesienie, ustawienie sejfu w docelowym miejscu oraz jego montaż. Klient musi przygotować miejsce montażu szafy. Przestrzeń w miejscu montażu musi być czysta, na ścianie nie może być żadnego cokołu (dążymy do tego, aby odległość między szafą, a ścianą była jak najmniejsza).
  6. Decyzja o materiałach użytych do zakotwiczenia i montażu sejfy/szafy należy do producenta Hunter Safes.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając zamówienie Klient zawiera z naszą firmą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Hunter Safes Sp. z o.o.
  2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych przetwarzane są dla potrzeb Hunter Safes Sp. z o.o. wyłącznie dla celów realizacji zamówienia i nie były, nie są, nie będą udostępniane innym podmiotom.
  3. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia

 

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów oraz kopiowania regulaminu) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy kupna-sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest umową konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorącą a konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zgodnie z art. 22 z indeksem 1 z dnia 23 kwietnia 1964 r . – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ) za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zarobkową.
  2. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta.
  4. W celu odstąpienia od umowy konsument, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, powinien złożyć sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie wiadomości e-mail na adres biuro@huntersafes.pl lub na piśmie. Dla zachowania ustawowego terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem.
  5. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 5 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
  6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki sprzedający sprawdzi stan przekazanego produktu.
  7. Hunter Safes Sp. o.o. zwraca przelewem płatność za zamówiony produkt w ciągu 30 dni na podany przez klienta w oświadczeniu numer konta bankowego,
  8. Klientowi NIE przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sytuacji:
    • w której przedmiotem umowy jest produkt niestandardowy (patrz § 3);
    • w której przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu do klienta, ze względu na swój charakter, zostały trwale połączone z innymi przedmiotami;
    • kiedy przedmiotem umowy jest zamówienie, którego produkcja rozpoczęła się - nakłady produkcyjne zostały poniesione ( zużycie materiałów, maszyn, praca ludzka)
    • kiedy klient osobiście odbiera zamówienie jednocześnie potwierdzając zgodność zamówienia w postaci podpisu na dokumencie sprzedaży.

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

  1. Konsument zgłasza reklamację na piśmie dostarczając dowód zakupu.
  2. Wady i uszkodzenia wyrobów Hunter Safes które powstały w okresie gwarancji (24 miesiące licząc od daty zakupu) będą usuwane bezpłatnie.
  3. Na wady i uszkodzenia wyrobów innych producentów dostępnych w sprzedaży na stronach internetowych Hunter Safes obowiązuje okres gwarancyjny przez nich zapewniany.
  4. Okres gwarancyjny na zamki elektroniczne – 12 miesięcy od daty wystawienia faktury sprzedaży.
  5. Okres gwarancyjny na zamki mechaniczne szyfrowe oraz kluczowe- 24 miesiące od daty wystawienia faktury sprzedaży
  6. Hunter Safes Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za naprawę pod warunkiem właściwego używania wyrobu przez Nabywcę oraz gdy przyczyną reklamacji są wady produkcyjne.
  7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń transportowych będą rozpatrywane pod warunkiem dostarczenia protokołu szkody spisanego przy kurierze.
  8. Sposób i miejsce wykonania czynności gwarancyjnych będą uzgadniane indywidualnie dla każdego przypadku.
  9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadku gdy:
    •  Konsument wykona naprawy i przeróbki we własnym zakresie;
    • Uszkodzenia powstały z powodu nieprawidłowej eksploatacji;
    • Zostanie zerwana plomba zabezpieczająca.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

Złożenie oferty w sklepie internetowym, telefonicznie bądź poprzez wiadomość e-mail jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją powyższego regulaminu.